range-maxillary

35 de milioane de vizitatori ȋn 10 ani de la deschiderea Shopping City Suceava

Centrul comercial Shopping City Suceava, inaugurat de Argo Real Estate ȋn aprilie 2008 ȋn urma unei investiţii de 70 de milioane de euro, a ȋnregistrat aproape 35 de milioane de vizitatori ȋn cei zece ani de funcţionare, timp ȋn care proiectul s-a maturizat, adaptȃndu-se ȋn permanenţă tendinţelor din piaţa de retail şi entertainment.

Proiectul, cu o suprafaţă ȋnchiriabilă de 46.000 de metri pătraţi, a beneficiat de un puternic mix de chiriaşi ȋncă de la deschidere, când pe totemul de la intrare se regăseau deja sigle ale unor retaileri precum Carrefour, Mobexpert, BauMax (preluat ȋntre timp de Leroy Merlin) sau Media Galaxy. Ulterior, ȋn 2009, a fost deschis magazinul New Yorker, ȋn 2014 a urmat inaugurarea magazinului Decathlon, iar ȋn ultimii doi ani pe lista de chiriaşi ai proiectului au intrat şi retaileri precum Sportisimo, Pepco sau TXM.

35 de milioane de vizitatori ȋn 10 ani de la deschiderea Shopping City Suceava


Unul din zece suceveni a trecut zilnic pragul Shopping City Suceava


Ziarul Financiar a remarcat faptul că în 2017, Shopping City Suceava a ȋnregistrat peste 4,2 milioane de vizitatori, ȋn creştere cu 6% faţă de 2016, conform unei analize C.W. Echinox.

Cunoscuta publicație economică Wall-Street.ro titrează „Shopping City Suceava, 11.500 de vizitatori în fiecare zi. Câte zeci de milioane de oameni i-au trecut pragul în ultimii zece ani?”

La un trafic mediu de 11.500 de persoane pe zi rezultă că unul din zece suceveni a trecut zilnic pragul centrului comercial în 2017, ȋn timp ce vânzările retailerilor au avansat cu 13,5%.

Nu mai puţin de 83% dintre suceveni vizitează Shopping City Suceava cel puţin o dată pe săptămȃnă, ȋn timp ce 87% petrec mai mult de 30 de minute la cumpărături, potrivit celei mai recente analize realizate cu privire la comportamentul de consum. Departamentul de Property Management al companiei de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox colaborează încă din 2008 cu Argo Real Estate, administrând Shopping City Suceava de 10 ani, timp ȋn care a reuşit să integreze acest proiect în viaţa comunităţii locale.

35 de milioane de vizitatori ȋn 10 ani de la deschiderea Shopping City Suceava

“Shopping City Suceava are ȋn prezent un grad de ocupare de 98%, iar de-a lungul timpului a avut ȋn permanenţă cel puţin 90% din spaţii ocupate. În contextul uneia dintre cele mai concurenţiale pieţe de retail din Romȃnia, acest lucru a fost posibil printr-un dialog permanent atȃt cu chiriaşii, cȃt şi cu clienţii. Comerţul modern a evoluat considerabil ȋn ultima decadă, iar proprietarii, ȋmpreună cu administratorii centrelor comerciale, au fost mereu ȋn căutare de variante care să se adapteze cȃt mai bine cerinţelor cumpărătorilor: de la diversificarea ofertei de branduri, pȃnă la activităţi care aduc la un loc comunitatea locală”, a declarat Mihaela Petruescu, Head of Property Management, Cushman & Wakefield Echinox, care gestionează un portofoliu de retail cu o suprafaţă cumulată de peste 130.000 de metri pătraţi, atȃt ȋn Bucureşti, cȃt şi ȋn alte oraşe importante din ţară.


Cosmin ROMEGA

Imagini
35 de milioane de vizitatori ȋn 10 ani de la deschiderea Shopping City Suceava
35 de milioane de vizitatori ȋn 10 ani de la deschiderea Shopping City Suceava
Impresii, ganduri ...


Complex Imobiliar Mandachi Tower
Premiere